poniedziałek, 21 grudnia 2015

Kong lub tulejkowa zabawka dla psa

Siemka. Nie pisałam postów o rasach bo ....... nie chciało mi się xD, ale też dlatego, że myślałam o tym jak zrobić zabawkę dla psa.

Potrzebne będą:
- tulejka po papierze
- przysmaki dla psiaka

Sposób wykonania
                                                       Bierzemy tulejkę ( wiem trochę pomiętolona xD).
                                                Zaginamy do środka.
                                               Jak zagniemy do środka, to wygląda to tak.
                                               Z dołem robimy tak samo. Kong jest gotowy !
                                           Druga wersja zabawki robi się tak samo co z pierwszą wersją,
                                                    ale zaginamy róg. 
                                                  
                                            Z dołem robimy tak samo.
                                            Druga wersja kongu jest gotowa !
                                             Teraz odwijamy troszkę jeden róg i wsypujemy przysmaki.
                                                       A teraz dajemy zabawkę psiakowi !
                                                       Filmik, jak Koko testuje kong.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz